În 2016 Igloo devine o revistă-album! #igloo15ani

 

Anul acesta se împlinesc 15 ani de când Igloo Media face presă de arhitectură în România, 15 ani de când urmărește îndeaproape evoluția arhitecturii și designului românesc și internațional și 15 ani de când contribuie la educarea gustului pentru arhitectură și design în mediile din afara profesiei.

În peste 160 de numere de revistă tipărite până acum, constată că multe lucruri s-au schimbat în acești ani. Și  ei s-au schimbat, s-au adaptat, au evoluat. Astfel, la aniversarea de 15 ani, au decis să facă câteva schimbări în ceea ce privește conținutul, formatul și periodicitatea revistei.

COVER-2016

În 2016 revista igloo devine o revistă-album de arhitectură: un conținut mai amplu, un format nou, cu o grafică elegantă și mai multe pagini. Tematica actuală și conținutul de calitate, formatul atractiv recomandă revista igloo ca un album de cultură vizuală în care subiectele prezentate capătă spațiu considerabil extins și o abordare relevantă. În peste 150 de pagini, cititorii se vor informa în legătură cu noutățile valoroase din zona culturală și vizuală, vor putea descoperi poveștile unor proiecte de referință, locale și internaționale, și vor parcurge o selecție a celor mai interesante manifestări ale designului în societatea contemporană.  Arhitecții vor putea găsi aici spațiul editorial prestigios pe care de multe ori îl reclamă și îl merită pentru proiectele lor, iar cititorii, arhitecți sau nu, vor înțelege cu atât mai bine că arhitecturii i se cuvine atenție și considerație.

“Întotdeauna am fost interesați de formule grafice și editoriale limpezi, care privilegiază subiectele abordate, minimaliste în sensul lipsei de artificii și ornamentică, lizibile, clare, elegante și cred că albumele până acum publicate stau mărturie. Avem de astăzi înainte prilejul de a întări această direcție și în publicația noastră principală, tratând revista ca pe un album, așa cum de fapt trebuie să fie o vitrină de arhitectură. Formatul, numărul mai mare de pagini și subiecte, precum și efortul sporit de a o publica ne-au impus și o revizuire a periodicității, fomula de apariție o dată la două luni, adică șase numere (de colecție) pe an fiind mult mai potrivită.” Bruno Andreșoiu, director Igloo Media
Cu o apariție la două luni, începând cu acest an aniversar revista se prezintă într-o structură editorială nouă, păstrând reperele generale care au consacrat-o și adăugând răspunsuri creative la cerințele actuale ale piețelor de profil.

Revista va fi astfel structurată în patru rubrici principale: Teorie, Proiecte, Dosar și Design. Primul număr al revistei, cu tema MATERIAL – IMATERIAL  va fi lansat pe piață în a doua jumătate a lunii februarie, când pregătim și lansarea noului site igloo.ro. Detalii despre temele viitoarelor numere igloo, dar și despre schimbările pe care le pregătim pentru acest an aniversar găsiți pe www.igloo.ro